مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-19سياسي

اجرای 350 برنامه در هفته بسیج ساوه


فرمانده سپاه ساوه از اجرای 350 برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خیر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا مهدی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد: هفته بسیج یادآور دستور تاریخی معمار کبیر انقلاب است که با آینده نگری خودشان دستور تاسیس این نهاد مقدس را صادر کردند.

وی افزود : از بدو تاسیس این نهاد مردمی تا امروز همواره شاهد درخشش بسیج در عرصه های مختلف جهاد، خدمت، جنگ و مقاومت بوده ایم که نشان می دهد تاسیس این نهاد بسیار واقع بینانه و آینده نگرانه بوده است.

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه بسیج یک تفکر است و همه میتوانند بسیجی باشند گفت: هفته بسیج در سال جاری با شعار بسیج، امید ملت ایران برگزار می شود که در شهرستان ساوه بالغ بر 350 برنامه در 40 عنوان برای این هفته در نظر گرفته شده است .

وی گفت : سپاه ناحیه ساوه در سال جاری با آمادگی کامل و قوت و قدرت برنامه های هفته بسیج را که نشانگر فعالیت ها و زحمات بسیجیان در سطح شهرستان ساوه است را اجرا میکند تا افشار مختلف مردم نیز در این مسیر همراه بسیجیان باشند.

مهدی با تاکید بر اینکه در سالی که گذشت بسیج ساوه اقدامات مثمر ثمری انجام داد گفت: خط انتقال آب شرب در روستاهای ساوه ، ایجاد سه مخزن آب شرب و توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی با کمک مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 350 برنامه در هفته بسیج ساوه

اجرای 350 برنامه در هفته بسیج ساوه