مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-15فرهنگي

دبیر بخش «آینه در آینه» جشنواره فجر معرفی شد


امیر عبدالحسینی، دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور حکمی، محمد خزایی را به عنوان دبیر بخش «آینه در آینه» این رویداد هنری معرفی کرد.

- امیر عبدالحسینی، دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور حکمی، محمد خزایی را به عنوان دبیر بخش آینه در آینه این رویداد هنری معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امیر عبدالحسینی، دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور حکمی، محمد خزایی، هنرمند عرصه هنرهای تجسمی را به عنوان دبیر بخش آینه در آینه این رویداد هنری معرفی کرد.

محمد خزایی، دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری از دانشگاه های تهران و تربیت مدرس و دارای مدرک دکتری هنر اسلامی از دانشگاه بیرمنگام انگلستان است.

او استاد و عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس، عضو کارگروه هنر شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی، سردبیر نشریه علمی پژوهشی نگره و دارنده نشان عالی فجر است.

آینه در آینه یکی از بخش های غیررقابتی جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که با رویکردی پژوهشی از دوره چهاردهم به ساختار این رویداد افزوده و برای چهار دوره برنامه ریزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر بخش «آینه در آینه» جشنواره فجر معرفی شد

دبیر بخش «آینه در آینه» جشنواره فجر معرفی شد