مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-29سياسي

هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات در خراسان شمالی تشکیل شد


صبح امروز هفتم آبان ماه طی جلسه ای با حضور استاندار هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل و احکام اعضای آن از سوی استاندار خراسان شمالی صادر شد.

- ایسنا/خراسان شمالی صبح امروز هفتم آبان ماه طی جلسه ای با حضور استاندار "هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات" تشکیل و احکام اعضای آن از سوی استاندار خراسان شمالی صادر شد.

محمدرضا حسین نژاد در این جلسه روند انتخابات و شور و شوق موجود را روندی درست توصیف کرد و گفت: مجریان انتخابات هر کدام مثل سایر مردم یک رأی دارند و در روند انتخابات نقشی جز حراست از سلامت انتخابات و حفاظت از آرای مردم ندارند.

وی نسبت به اینکه ممکن است برخی نامزدها در دستگاه های دولتی نفوذ داشته باشند و از این نفوذ در تبلیغات سوء استفاده کنند هشدار داد و گفت: کارمندان دولتی اگر مایل به حضور در تبلیغات برای نامزدها هستند باید مرخصی بگیرند.

حسین نژاد به نامزدهای انتخابات نیز توصیه کرد: قوانین را مطالعه و از کم و کیف تبلیغات آگاه باشند و مر قانون را رعایت کنند.

وی تدبیر صدا و سیما را برای پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات از طریق شبکه های ویژه هر حوزه انتخابیه اصلی، مهم ارزیابی کرد و گفت: برای ایجاد فرصت های تبلیغی برای نامزدهای انتخابات باید الگوهایی ارائه شود که مورد استقبال مردم و نامزدها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات در خراسان شمالی تشکیل شد

هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات در خراسان شمالی تشکیل شد