مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:402023-10-24اقتصادي

تاسیس نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در صربستان


معاون اجرایی و بین الملل اتاق بازرگانی اراک گفت: نمایشگاه دائمی از کالاهای استان مرکزی یا ایران در صربستان احداث خواهد شد تا شرکت های ایرانی نمونه ای از محصولات خود را به شکل دائمی در آن به نمایش در بیاورند.

- ایسنا/مرکزی معاون اجرایی و بین الملل اتاق بازرگانی اراک گفت: نمایشگاه دائمی از کالاهای استان مرکزی یا ایران در صربستان احداث خواهد شد تا شرکت های ایرانی نمونه ای از محصولات خود را به شکل دائمی در آن به نمایش در بیاورند.

سعید بیگ زاده، دوم آبان ماه در جریان سفر هیئت تجاری صربستان به شهرستان محلات در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیگیری ها و هماهنگی های اتاق بازرگانی اراک، با همکاری و هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان و سفارت صربستان در ایران، مذاکراتی با اتاق بازرگانی صربستان انجام شد تا یک هیئت تجاری و بازاریابی برای بازدید از ظرفیت های تجاری، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی استان مرکزی به استان سفر کنند.

وی ادامه داد: این هیئت متشکل از مدیران بخش خصوصی صربستان در زمینه انرژی، توربین های بخار، پانسمان بیماران پروانه ای، کارخانجات سویا، میکرونانو، تولید بتن مقاوم در برابر زلزله های شدید، راهسازی، جاده سازی و طرح های مسکونی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در صربستان

تاسیس نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در صربستان