مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-28اجتماعي

توزیع بیش از 150 هزار پرس غذا میان زائران حضرت معصومه(س)


مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به برپایی 26 موکب ایرانی و عراقی در حرم مطهر بانوی کرامت در ایام شهادت این حضرت گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا قربان رعیت در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در ایام شهادت حضرت معصومه (س) 26 موکب در داخل حرم مطهر از زائران و عزاداران حضرت معصومه (س) پذیرایی کردند، اظهار کرد: فعالیت موکب ها از یکشنبه 30 مهر آغاز شد و تا جمعه 5 آبان ادامه داشت و از شب تا شام شهادت بیش از 150 هزار پرس غذا در میان زائران توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از شب تا شام شهادت در هر کدام از وعده های شام و ناهار 50 هزار پرس غذا و در وعده صبحانه 20 هزار پرس غذا توزیع شده است، افزود: انواع چلوخورشت، چلومرغ، چلوکباب، و بریانی در وعده های اصلی توزیع شد و باتوجه به بازرسی های میدانی رضایت زائران را به همراه داشت.

مسئول واحد رفاه زائر افزود: همچنین علاوه بر فعالیت چایخانه های حرم مطهر و توزیع چای و میان وعده در این مکان ها 4 موکب نیز در مجموع روزانه 16 هزار میان وعده شامل انواع آبمیوه، کیک، شیرینی و شیر در میان زائران توزیع کرده اند.

وی با بیان اینکه از 26 موکب داخل حرم مطهر 18 موکب عراقی و 8 موکب ایرانی بودند ابراز کرد: این موکب ها در صحن های پیامبر اعظم (ص)، جوادالائمه (ع)، مسجد اعظم و خیابان شبستان مستقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 150 هزار پرس غذا میان زائران حضرت معصومه(س)

توزیع بیش از 150 هزار پرس غذا میان زائران حضرت معصومه(س)