مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-13اجتماعي

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های یزد و دانشگاه علمی کاربردی استان


به منظور توسعه آموزش های مهارتی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین دانشجویان و دانش آموختگان، استقرار نظام احراز صلاحیت شغلی و حرفه ای در استان و ارتقای بهره وری پرسنل از طریق توجه به آموزش های ضمن خدمت و رفاهیات، - ایسنا/یزد به منظور توسعه آموزش های مهارتی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین دانشجویان و دانش آموختگان، استقرار نظام احراز صلاحیت شغلی و حرفه ای در استان و ارتقای بهره وری پرسنل از طریق توجه به آموزش های ضمن خدمت و رفاهیات، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه یزد و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد منعقد شد.

عباس کلانتری رییس دانشگاه یزد در این نشست گفت: ما به عنوان دانشگاه مادر استان برای دانشگاه علمی کاربردی ارزش قائلیم و آماده هرگونه همکاری با این دانشگاه هستیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره مهارت آموزی در خوابگاه های دانشگاه یزد، گفت: این دوره با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود تا دانشجویان در کنار تحصیل، مهارت بیاموزند.

کلانتری تصریح کرد: ماهیت دانشگاه علمی کاربردی به این گونه است که دانشجو از ابتدا در بحث مهارت آموزی وارد می شود لذا لازم است در کنار کاربردی بودن، برای حفظ جنبه علمی آن با دانشگاه های دولتی ارتباط برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های یزد و دانشگاه علمی کاربردی استان

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های یزد و دانشگاه علمی کاربردی استان