مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-28اجتماعي

اجرای بیش از صدها برنامه در ایام هفته دانش آموز در سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان شامگاه جمعه در نشست همفکری برگزاری یوم الله 13 آبان از اجرای بیش از صدها برنامه متنوع و جدید در ایام هفته دانش آموز و سالروز مبارزه با استکبار جهانی در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان شامگاه جمعه در نشست همفکری برگزاری یوم الله 13 آبان از اجرای بیش از صدها برنامه متنوع و جدید در ایام هفته دانش آموز و سالروز مبارزه با استکبار جهانی در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: در این روز شاهد خروش ضد استکباری دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی همراه و همگام با همه آزادیخواهان جهان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بروشکی در جلسه همفکری برگزاری یوم الله 13 آبان بر ضرورت انسجام بخشی و پرهیز از تک بعدی عمل کردن در برنامه های پیش بینی شده تاکید کرد.

وی افزود: سعی کنیم برنامه های این ایام متناسب با نیاز نسل نوجوان و جوان و مطالبات آنان و با هدف اقناع فکری و ذهنی دانش آموزان پیش رود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: محتوای برنامه ها نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید با رویکرد آشنایی دانش آموزان با اهداف و افکار پلید و خبیث دشمن اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از صدها برنامه در ایام هفته دانش آموز در سیستان و بلوچستان

اجرای بیش از صدها برنامه در ایام هفته دانش آموز در سیستان و بلوچستان