مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-01پزشكي

افراد دارای علائم سرماخوردگی خانه بمانند/ ماسک کاغذی؛ همچنان بهترین گزینه


یک متخصص عفونی، با بیان اینکه استفاده از ماسک کاغذی همچنان مهمترین راهکار و بهترین گزینه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های تنفسی همچون آنفلوانزا و کروناست، - افراد دارای علائم سرماخوردگی خانه بمانند/ ماسک کاغذی؛ همچنان بهترین گزینه ایسنا/گیلان یک متخصص عفونی، با بیان اینکه استفاده از ماسک کاغذی همچنان مهمترین راهکار و بهترین گزینه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های تنفسی همچون آنفلوانزا و کروناست، گفت: افرادی که دارای علائم عفونت دستگاه تنفسی فوقانی هستند حتما ماسک بزنند و چند روز در خانه بمانند.

دکتر توفیق یعقوبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری تنفسی همزمان با شروع ایام سرد سال، اظهار کرد: معمولا با شروع فصل پاییز common cold ها (سرماخوردگی های عمومی) نیز افزایش پیدا می کند و شاهد انتقال سریع سرماخوردگی بین افراد هستیم.

وی انتقال ویروس های سرماخوردگی را از طریق قطرات تنفسی آلوده فرد بیمار به سایر افراد دانست و افزود: سرفه، عطسه، تماس مستقیم و غیر مستقیم همچون دست دادن و در آغوش گرفتن و روبوسی و.

به راحتی سبب انتقال بیماری می شود.

این متخصص بیماری های عفونی، با بیان اینکه دانش آموزان عمدتا با سرماخوردگی های فصلی مواجه می شوند، گفت: دانش آموزان در فضای کلاس و در کنار یکدیگر قرار می گیرند و نبود تهویه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد دارای علائم سرماخوردگی خانه بمانند/ ماسک کاغذی؛ همچنان بهترین گزینه

افراد دارای علائم سرماخوردگی خانه بمانند/ ماسک کاغذی؛ همچنان بهترین گزینه