مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-06سياسي

گنجی: بودجه لازم را برای ساخت خوابگاه ها نداریم


موضوع قانون جوانی جمعیت به حرف روز جامعه دانشگاهی تبدیل شده است و دانشگاهیان به دنبال اطلاع از برنامه ها و اقدامات مسؤولان در این زمینه هستند، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ قانون جوانی جمعیت مصوب آبان 1400 که از سوی سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برای اجرا ابلاغ شد، بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی در یک کمیسیون مشترک در مجلس بررسی شد و پس از موافقت نمایندگان با اجرای آزمایشی آن به مدت هفت سال در دهم آبان 1400 به تأیید شورای نگهبان رسید.

در این قانون تمام وزارتخانه ها و دستگاه های زیرمجموعه دولت موظف شده اند تا دستورالعمل ها، برنامه ها و منشورهای مرتبط با خانواده، فرزندآوری و جمعیت را در چهارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه و در زمان مقرر ارائه کنند.

دانشگاه ها در ماده 7 و تبصره 1 و 4 این ماده ملزم شدند 10 درصد از اعتبارات اختصاصی و همچنین 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سالانه خود را صرف ساخت خوابگاه های متاهلی،  تکمیل، تعمیر و تجهیز برای دانشجویان کنند.

درباره این موضوع با مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به گفت و گو پرداختیم.

مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دو ماده دارد که مربوط به امور رفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجی: بودجه لازم را برای ساخت خوابگاه ها نداریم

گنجی: بودجه لازم را برای ساخت خوابگاه ها نداریم