مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-04سياسي

محسن رضایی: فلسطین به دست محور مقاومت آزاد خواهد شد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سخنان دیروز سیدحسن نصرالله حاکی از هماهنگی جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، یمن و سوریه برای مقابله با رژیم کودک کش اسراییل بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دبیرستان البرز به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی ، گفت: شاید برای دانش آموزان این سوال طرح شود که چرا ایران به مسائل جهان و موضوعاتی همچون وضعیت فلسطین، سوریه و عراق توجه دارد و اهمیت می دهد؟ بسیاری از شما می دانید چرا نباید محصور به مرزهای داخلی شویم اما یک بُعد دیگر هم وجود دارد که ایران پل پیروزی و مهمترین چهارراه ژئوپولتیک جهان است و هر جنگی در شرق و غرب رخ دهد، نهایتاً از ایران می گذرد.

وی با بیان اینکه اگر ما دربرابر حوادث جهان گوش به زنگ نباشیم ناامنی به مرزهای خودمان می رسد، افزود: شهید سلیمانی هم به همین دلیل در کشورهای منطقه حضور داشت تا تهدیدات به مرزهای ایران نزدیک نشود.

ما در موقعیتی هستیم که نمی توانیم نسبت به مسائل جهان بی تفاوت باشیم و اتفاقا این دنیاست که بیشتر با ما کار دارد؛ ایران همیشه دفاع کننده است.

اگر خارج از مرزها حضور داریم به این دلیل است که در سرزمین خودمان هزینه کمتری بدهیم و امنیت پایدار داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: فلسطین به دست محور مقاومت آزاد خواهد شد

محسن رضایی: فلسطین به دست محور مقاومت آزاد خواهد شد