مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 23:002023-10-30سياسي

لباسی طراحی می کنیم که دهه هشتادی ها هم بپوشند/ ظرفیت لباس اقوام در آستانه انقراض!


رونمایی از پوستر فراخوان حمایت از پایان نامه تحصیلات تکمیلی حوزه مد و لباس با حضور اعضای کارگروه مد و لباس کشور در خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

- لباسی طراحی می کنیم که دهه هشتادی ها هم بپوشند/ ظرفیت لباس اقوام در آستانه انقراض! رونمایی از پوستر فراخوان حمایت از پایان نامه تحصیلات تکمیلی حوزه مد و لباس با حضور اعضای کارگروه مد و لباس کشور در خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

در کنار این مراسم اعضای کارگروه ساماندهی مد و لباس توضیحاتی را درباره جزییات این موضوع ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عصر امروز دوشنبه هشتم مهرماه جمعی از اعضای کارگروه مد و لباس کشور و اساتید دانشگاهی حوزه مد و لباس در ایسنا حاضر شدند.

این نشست به منظور رونمایی از پوستر فراخوان حمایت از پایان نامه تحصیلات تکمیلی حوزه مد و لباس در نیم سال اول تحصیلی 1402-1403 برگزار شد و بر همین اساس اعضای کارگروه مد و لباس کشور به تشریح جزییات این فراخوان و اساتید به ذکر دغدغه های خود پرداختند.

سجاد لطفی ـ سرپرست دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس ـ ، محمد حسین آشتیانی ـ مسئول واحد آموزش و پژوهش کارگروه ساماندهی مد و لباس ـ و محمد خیرخواه ـ مسئول طرح و برنامه کارگروه ساماندهی مد و لباس ـ، از این کارگروه و مهدی منصور زاده ـ مدیرگروه دانشکده طراحی لباس دانشگاه فرشچیان و استاد دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباسی طراحی می کنیم که دهه هشتادی ها هم بپوشند/ ظرفیت لباس اقوام در آستانه انقراض!

لباسی طراحی می کنیم که دهه هشتادی ها هم بپوشند/ ظرفیت لباس اقوام در آستانه انقراض!