مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-24اقتصادي

تایید کسری 30 درصدی بودجه


داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه در روز ملی آمار اعلام کرد که 30درصد از منابع بودجه سال جاری تحقق پیدا نکرده است.

او علت اصلی عدم تحقق بودجه را بیش برآوردی انتظارات از درآمدهای نفتی و همچنین درآمدهای حاصل از واگذاری داراییهای مازاد اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه مراسم روز ملی آمار که در ساختمان مرکز ملی آمار ایران برگزار شد، در رابطه با میزان تحقق منابع و درآمد های بودجه 1402 در هفت ماه اخیر و وضعیت درآمد های نفتی توضیح داد.

داوود منظور درباره تحقق منابع و درآمد های بودجه سال جاری گفت: در مجموع تحقق منابع و درآمد ها در هفت ماه ابتدایی امسال 70 درصد است و با آنچه در بودجه پیش بینی شده فاصله داریم.

پیش از این دنیای اقتصاد در سرمقاله خود با عنوان نگاهی به کسری بودجه 1402 که در سی ام مهر ماه منتشر شد، به کسری 30 درصدی بودجه سال جاری اشاره کرده بود.

مرکز آمار ایران مراسمی به مناسبت روز ملی آمار (اول آبان ماه) در سالن شهید قاسم سلیمانی ساختمان این مرکز و با حضور کارکنان خود برگزار کرد که داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه و داریوش ابوحمزه، معاون سازمان و رییس مرکز آمار ایران سخنرانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید کسری 30 درصدی بودجه

تایید کسری 30 درصدی بودجه