مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-08سياسي

شهرستان بناب رتبه اول صادرات کشمش در کشور را دارد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب اظهار کرد: سالانه 25 هزار تن پیاز در این شهرستان تولید می شود، همچنین این شهرستان رتبه اول صادرات کشمش در کشور را با 70 هزار تن به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب اظهار کرد: سالانه 25 هزار تن پیاز در این شهرستان تولید می شود، همچنین این شهرستان رتبه اول صادرات کشمش در کشور را با 70 هزار تن به خود اختصاص داده است.

روح اله خیری در جلسه ای که امروز، 17آبان با کشاورزان بناب که با حضور ذبیح الله اعظمی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و شهیاد آبنار قائم مقام معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، اعلام کرد: 350 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بناب به کشت پیاز اختصاص دارد و 25 هزار تن پیاز در این شهرستان تولید می شود.

وی میزان تولید پیاز در آذربایجان شرقی را 100 هزار تن دانست و افزود: 50 هزار تن از پیاز آذربایجان غربی نیز برای انبارداری و توزیع به شهرستان بناب منتقل می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب متوسط تولید پیاز در این شهرستان را 50 تا 65 تن در هکتار عنوان کرد و گفت: پیاز زرد و قرمز از جمله انواع پیازی است که در این شهرستان کشت می شود و که عملکرد پیاز زرد بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان بناب رتبه اول صادرات کشمش در کشور را دارد

شهرستان بناب رتبه اول صادرات کشمش در کشور را دارد