مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-23فرهنگي

اکران فیلمی با حال و هوای پاییزی


در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» که از چهارشنبه 3 مهرماه روی پرده سینما می رود، پوستر رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.

- در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی جنگل پرتقال که از چهارشنبه 3 مهرماه روی پرده سینما می رود، پوستر رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، پوستر رسمی فیلم سینمایی جنگل پرتقال به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی که با الهام از حس و حال پاییزی فیلم، توسط شکوفه بیاتی طراحی شده است، رونمایی شد.

فیلم سینمایی جنگل پرتقال ، یک درام جاده ای با تم عاشقانه است که قرار است از چهارشنبه 3 آبان ماه اکران خود را توسط پخش شهرفرنگ و به سرگروهی پردیس ایران مال در سینماهای سراسر کشور آغاز کند.

این فیلم سینمایی که در شهرهای شمالی کشور فیلمبرداری شده و در جشنواره فجر 41 علاوه بر نامزدی در 3 بخش، به عنوان فیلم محبوب منتقدان و سینماگران شناخته شد؛ اولین ساخته بلند آرمان خوانساریان در مقام کارگردان است که پیش از این در حوزه ساخت فیلم کوتاه فعالیت داشته است.

در خلاصه داستان جنگل پرتقال که بازگشتی بر خاطرات بکر و خاک خورده گذشته است، آمده: سهراب بهاریان نمایشنامه نویس ناموفق بعد از سال ها بیکاری معلم دبیرستان شده، او برای حفظ شغل تازه اش ناگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلمی با حال و هوای پاییزی

اکران فیلمی با حال و هوای پاییزی