مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-30سياسي

40 درصد تشکل های مردم نهاد در کشور فعال نیستند


معاون مشارکت های امور اجتماعی وزارت کشور با اشاره به اینکه بالغ بر 40 درصد تشکل های مردم نهاد فعالیت نمی کنند، گفت: به جد به دنبال اجرای طرح های غربالگری و سطح بندی تشکل های مردم نهاد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محسن ولییی عصر امروز در نشست با جمعی از مدیران تشکل های مردم نهاد استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: 1849 تشکل مردم نهاد در استان قزوین در قالب گروه های مردمی، هیئت مذهبی، سمن ها، مراکز نیکوکاری، خانه های بهزیستی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد حلقه میانی دولت و مردم هستند، افزود: مردم کشورمان 3 برابر ارزش کل یارانه پرداختی انفاق می کنند و این رقم به بیش از 100 هزار میلیارد تومان می رسد.

معاون مشارکت های امور اجتماعی وزارت کشور بر ضرورت برگزاری دور ه های توان افزایی و توانمندسازی تشکل های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: استانداری ها و دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در راستای تقویت سمن ها و تشکل های مردم نهاد 7 راهبرد اساسی دارند.

این مسوول یادآور شد: بسیاری از مدیران تشکل های مردم نهاد دارای صلاحیت کافی و توانایی مدیریتی نیستند و بر همین اساس به دنبال راه اندازی رشته دانشگاهی مدیریت امور خیریه در مقطع تحصیلی کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد تشکل های مردم نهاد در کشور فعال نیستند

40 درصد تشکل های مردم نهاد در کشور فعال نیستند