مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:402023-10-31سياسي

دستگاه های اجرایی همت خود را در افزایش اعتبارات پروژه ها بکار گیرند


در آستانه فصل ارائه لایحه بودجه سال 1403 به مجلس قرار داریم دستگاه های اجرایی تمام هم و غم خود را به پیگیری و افزایش اعتبارات برای کم و کسری های طرح ها و پروژه های استان در دستگاه های مرکزی خود قرار دهند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: در آستانه فصل ارائه لایحه بودجه سال 1403 به مجلس قرار داریم دستگاه های اجرایی تمام هم و غم خود را به پیگیری و افزایش اعتبارات برای کم و کسری های طرح ها و پروژه های استان در دستگاه های مرکزی خود قرار دهند.

فرهاد زیویار نهم آبان ماه در شورای برنامه ریزی لرستان اظهار کرد: دستورهایی متعددی داشتیم در کارگروه زیربنایی که پنج مورد در رابطه با زنجیره های ارزش و دادن مجوز به برخی از واحدهای تولیدی شامل تولید جعبه و حافظه پلاستیکی، جایگاه فروشندگی محصولات نفتی، تولید بتن سیار، احداث طرح شن و ماسه و یک مورد الحاق اراضی دانشگاه لرستان برای تأمین مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان آن مجموعه و الحاق اراضی به شهر دورود برای طرح نهضت ملی مسکن بود.

وی ادامه داد: طرح هایی در حوزه کارگروه آموزشی پژوهشی مطرح شد که در رابطه با نیازهای استان بودند که مورد تصویب قرار گرفتند و در نهایت سامانه یکپارچه امور پژوهشی نیز رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی همت خود را در افزایش اعتبارات پروژه ها بکار گیرند

دستگاه های اجرایی همت خود را در افزایش اعتبارات پروژه ها بکار گیرند