مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 06:052023-10-30اقتصادي

تصفیه خانه آب دیواندره در سفر رییس جمهور بهره برداری می شود


تصفیه خانه دیواندره در سفر رییس جمهور به استان وارد مدار بهره برداری می شود.

- محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در گفت وگو با خبرنگار 4ارس در سنندج اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف شرکت آبفا توزیع آب شرب سالم و بهداشتی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب است و در همین راستا پروژه هایی تعریف شده بود که به دلیل کمبود اعتبارات با کندی روبه رو و گاها متوقف شده بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات تنش آبی استان در دولت سیزدهم با اعتبارات جهشی حل شد، افزود: پروژه شاخص آن آبرسانی به سنندج و بهره مندی مردم از آب گواراست.

فرهاد اعلام کرد: در حوزه تامین آب شهرهای کردستان به یک ثبات رسیده ایم، در شرق استان و در دشت های قروه و دهگلان افت تراز آب زیرزمینی داریم هر چند که برنامه بلندمدت وزارت نیرو برای تامین آب از سد قوچم برنامه ریزی شده است اما تا موقع بهره برداری با سختی هایی روبه رو هستیم اما تلاش می شود با کمترین تنش حل شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه در دور اول سفر رییس جمهور به کردستان در حوزه پروژه های آب و فاضلاب 6 مصوبه داشتیم، خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات این پروژه ها تا پایان دولت سیزدهم 700 میلیارد تومان بود که از محل اعتبارات 1401 میزان 304 میلیارد از 400 میلیارد تومان مصوب تخصیص یافت و باعث روند رو به جلوی پروژه ها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب دیواندره در سفر رییس جمهور بهره برداری می شود

تصفیه خانه آب دیواندره در سفر رییس جمهور بهره برداری می شود