مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-07سياسي

ارائه گزارش علت حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود به صحن مجلس


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش علت حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود به صحن مجلس از سوی این کمیسیون خبر داد.

- حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون گفت: در جلسه امروز که با حضور رییس سازمان بهزیستی و معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، موضوع حادثه آتش سوزی در یکی از مراکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رییس سازمان بهزیستی عنوان کرد که مسئولیت صدور پروانه این مراکز، با بهزیستی است، اما مسئولیت نظارت بر عملکرد اینگونه مراکز را وزارت بهداشت بر عهده دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: همچنین در این جلسه معاون بهداشت وزارت بهداشت در ارائه توضیحات خود عنوان کرد، اگر چه کار نظارت بر این مراکز بر عهده وزارت بهداشت، اما در حوزه وظایف معاونت بهداشت وزارتخانه نیست.

  ذاکر خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید رییس مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به این مسأله، بنا شد کارگروهی از سوی کمیسیون برای بررسی علل حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد در لنگرود تشکیل و گزارش دقیق درباره این حادثه تدوین و به صحن مجلس ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش علت حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود به صحن مجلس

ارائه گزارش علت حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود به صحن مجلس