مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-11سياسي

کشف 10 تن پوشاک تاناکورا در محورهای مواصلاتی همدان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: در هفت ماهه امسال 10 تن پوشاک غیربهداشتی تاناکورا در محورهای مواصلاتی استان کشف کرده است.

- ایسنا/همدان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: در هفت ماهه امسال 10 تن پوشاک غیربهداشتی تاناکورا در محورهای مواصلاتی استان کشف کرده است.

سرهنگ مجتبی محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی به مدت سه سال است که در استان همدان تشکیل شده به طوریکه در گذشته زیرمجموعه پلیس آگاهی بود اما اینک به صورت یک پلیس مستقل، هوشمند و تخصصی اقدامات خود را در سطح استان انجام می دهد و برنامه ریزی های خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال قرار داده است.

وی با بیان اینکه پلیس وظیفه دارد با جرائم و مفاسد اقتصادی همچون قاچاق کالا و ارز، اخلال در نظام اقتصادی، تولید، توزیع و مصرف، اختلاس، ارتشاء، فرار مالیاتی، زمین خواری، تبانی، تعدی به اموال دولتی، مزایده و مناقصه، بازار بورس و سرمایه و سکه و ارز، رباخواری و احتکار مبارزه کند، مطرح کرد: برابر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب سال 92 سازمان های متولی که در قانون وظایف آنها مشخص شده است، وظیفه دارند در راستای قانون با قاچاق مبارزه کنند بنابراین باید در راستای بیانات مقام معظم رهبری، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ماده 36


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن پوشاک تاناکورا در محورهای مواصلاتی همدان

کشف 10 تن پوشاک تاناکورا در محورهای مواصلاتی همدان