مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-12اجتماعي

عملکرد دانش آموزان در آزمون نهایی تجزیه و تحلیل شود


مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار تجزیه و تحلیل عملکرد دانش آموزان در آزمون نهایی سال گذشته شد و گفت: باید برای ارتقای وضعیت موجود تلاش کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار تجزیه و تحلیل عملکرد دانش آموزان در آزمون نهایی سال گذشته شد و گفت: باید برای ارتقای وضعیت موجود تلاش کنیم.

محمدخلیل عسکری امروز، 21 آبان در نشست شورای کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی استان فارس با اشاره به چالش های پیش رو در سال تحصیلی جاری گفت: آثار و آسیب های کرونا را همچنان در بین برخی دانش آموزان می بینیم لذا برای رساندن دانش آموزان به روند عادی تعلیم و تربیت همچنان باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه باید یک اصل و اراده جدی پای کار آموزش بیاید لذا از هر مسیری باید این موضوع را پیگیری کنیم، افزود: معلمانی که از طریق آزمون استخدامی ماده 28 امسال وارد مدارس شده اند اغلب نیاز به آموزش دارند بنابراین علاوه بر حضور بر دوره های حضوری ارائه شده، برنامه های آموزشی در فضای مجازی نیز باید برای آن ها ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: عملکرد دانش آموزان در آزمون نهایی سال گذشته باید به صورت کارشناسانه و درس به درس مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و برای ارتقای وضعیت موجود تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دانش آموزان در آزمون نهایی تجزیه و تحلیل شود

عملکرد دانش آموزان در آزمون نهایی تجزیه و تحلیل شود