مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-25فرهنگي

دویست و بیست و نهمین سینمای دولت سیزدهم در سی سخت افتتاح شد+تصاویر


با حضور رییس سازمان سینمایی دویست و بیست و نهمین سینمای دولت سیزدهم در سی سخت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، آیین افتتاح سالن سینما سیمرغ شهر سی سخت با حضور خراعی رییس سازمان سینمایی کشور، آشنا معاون توسعه مطالعات سازمان سینمایی، میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینما شه، احمدزاده استاندار، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی،فرماندار دنا،معاون فرماندار دنا،اعضای شورای اداری دنا،اصحاب رسانه و اصحاب فرهنگ و هنر در محل سالن آمفی تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا برگزار شد.

خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور با اشاره به علت تاخیر برای حضور در آیین افتتاحیه سیمرغ سی سخت گفت: به دلیل تاخیری که  شرکت هواپیمایی داشت ما نتوانستیم به موقع به این افتتاحیه برسیم وگرنه ما خوش قول هستیم.

خزاعی اظهار داشت: در چند روز آینده خبرهای بهتری در حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویداحمد خواهیم خواهیم شنید و سینما سیمرغ سی سخت یکی از آن خبرها بود، بنده پارسال در شهر سی سخت حضور پیدا کررم و شرایط موجود را دیدم و برحسب وظیفه برخود لازم دیدیم که برای این مردم تجهیزات سینما را فراهم کنم که خوشبختانه امروز افتتاحیه آن بود.

رییس سازمان سینمایی کشور گفت: امروز 229 سینما را در دولت و در شهر سی سخت افتتاح کردیم که تا پایان سال 50 الی 60  سالن سینمای دیگر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دویست و بیست و نهمین سینمای دولت سیزدهم در سی سخت افتتاح شد+تصاویر

دویست و بیست و نهمین سینمای دولت سیزدهم در سی سخت افتتاح شد+تصاویر