مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-16اقتصادي

فعالان زنجیره تولید و توزیع مرغ، منطبق با سامانه ستکاوا عمل کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کلیه فعالان زنجیره تولید و توزیع مرغ خواست منطبق با سامانه ستکاوا عمل کنند و گفت: استفاده از این سامانه موجب می شود در برخی از ایام سال که با افزایش جمعیت مسافران مواجه هستیم، - ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کلیه فعالان زنجیره تولید و توزیع مرغ خواست منطبق با سامانه ستکاوا عمل کنند و گفت: استفاده از این سامانه موجب می شود در برخی از ایام سال که با افزایش جمعیت مسافران مواجه هستیم، در بازار مرغ اختلال ایجاد نشود و تولیدات قابل رصد باشد.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، استان گیلان را یکی از استان های مهم و تاثیرگذار کشور در حوزه تولید پروتیین استراتژیک مرغ دانست و اظهار کرد: استان پنجم به لحاظ تعداد واحدهای مرغداری هستیم، اما به دلیل به کارگیری روش های علمی در طول دوره و تکمیل ظرفیت های پرورش، رتبه سوم تولید طیور را داریم.

وی با بیان اینکه بیش از 75 درصد فعالیت های مرغداری های استان در حوزه زنجیره های ارزش است، افزود: گیلان استان اول در زنجیره تولید طیور است و علاوه بر تهران و البرز، بخشی از نیاز گوشت مرغ بیش از پنج استان را تامین می کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان برنامه جوجه ریزی و نظام تولید مرغ استان را مدون دانست و تصریح کرد: ماه گذشته 21 درصد افزایش جوجه ریزی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان زنجیره تولید و توزیع مرغ، منطبق با سامانه ستکاوا عمل کنند

فعالان زنجیره تولید و توزیع مرغ، منطبق با سامانه ستکاوا عمل کنند