مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-04سياسي

13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی


13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز حوادثی بود که هر یک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا علیرغم نقشه های شوم دشمنان تاثیرگذار شد.

- و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز حوادثی بود که هر یک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا علیرغم نقشه های شوم دشمنان تاثیرگذار شد.

13 آبان امسال را در شرایطی گرامی می داریم که شاهد حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم و همین موضوع نشان می دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان های خود در جهت استکبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین که به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) فلسطین پاره تن اسلام است ، ادامه دهد.

ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و خصوصا شهرستان نوشهر، دانش آموزان و دانشجویان باری دیگر با گرامیداشت این روز باشکوه و با حضور حماسی در راهپیمایی 13 آبان به جهانیان ثابت می کنند در مسیر اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تحت زعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی

13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی