مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-17اقتصادي

تسویه مطالبات کلزاکاران/ خوزستان صدرنشین بیشترین خرید کلزا


مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز 841 میلیارد تومان باقی مانده مطالبات کشاورزان بابت تحویل دانه روغنی کلزا به حساب کشاورزان کشور خبر داد و گفت: - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز 841 میلیارد تومان باقی مانده مطالبات کشاورزان بابت تحویل دانه روغنی کلزا به حساب کشاورزان کشور خبر داد و گفت: به این ترتیب تمامی مطالبات کلزاکاران کشور به ارزش 3146 میلیارد تومان تسویه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید راد با اعلام اینکه امسال 109 هزار و 520 تن گندم از 29 استان کشور خریداری شده است، اظهار کرد: خرید این محصول در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشت.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین محصول کلزا به ترتیب از کشاورزان استان های خوزستان به میزان 30 هزار و 783 تن، گلستان به میزان 20 هزار و 364 تن و مازندران به میزان 9129 تن خریداری شده است، اضافه کرد: البته به ترتیب استان های کردستان، خراسان رضوی و کرمانشاه بیشترین رشد تولید را در مقایسه با سال گذشته به خود اختصاص داده اند.

بنابر اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، معاون وزیر جهاد کشاورزی در خاتمه با اعلام اینکه علاوه بر کلزا، تا کنون 6087 تن گلرنگ به ارزش 157 میلیارد تومان و 805 تن آفتابگردان به ارزش 20 میلیارد تومان نیز خریداری شده و وجه آن به صورت کامل به کشاورزان پرداخت شده است، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات کلزاکاران/ خوزستان صدرنشین بیشترین خرید کلزا

تسویه مطالبات کلزاکاران/ خوزستان صدرنشین بیشترین خرید کلزا