مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:452023-10-25سياسي

سواحل نیازمند پیوست فرهنگی است + گزارش تصویری


استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم ارائه پیوست های فرهنگی در سواحل در کنار سالم سازی، بیان کرد: باید از همه نهادها و ظرفیت ها و نیروها بهره بگیریم تا ساحل ما در تراز جمهوری اسلامی باشد.

- اسدالله عباسی امروز، سوم آبان ماه در اختتامیه طرح های سالم سازی دریا که در ساحل چمخاله برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های و فداکاری ها و از خود گذشتگی ها و هماهنگی ها و برنامه ریزی های دست اندرکاران ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان در سال جاری، اظهار کرد: امسال شاهد مدیریت هوشمندانه در سواحل استان بودیم و نتیجه آن رقم خوردن ساحل و دریای امن برای گردشگران بود.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال شاهد اقامت 62 میلیون گردشگر در گیلان بودیم، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده برای فصل شنا، زمینه استفاده مردم از دریا بدون آسیب دیدن فراهم شد.

استاندار گیلان از پای کار آمدن کلیه شهرداران و بخشداران و دهیاران در کنار فرمانداران و دستگاه های خدماتی و امدادی خبر داد و گفت: با یک هماهنگی و برنامه ریزی منسجم اجازه ندادیم که اتفاق ناگواری در سواحل بیفتد.

عباسی، با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی و ساماندهی سواحل به ویژه گیلان و مازندران، اضافه کرد: ساماندهی و نگهداری از سواحل پس از آزادسازی آسان نبود و لذا با محوریت وزیر کشور، قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل نیازمند پیوست فرهنگی است + گزارش تصویری

سواحل نیازمند پیوست فرهنگی است + گزارش تصویری