مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-13اقتصادي

آغاز روند صعودی مصرف گاز خانگی


سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز: آمار ارائه شده نشان می دهد با تشدید برودت هوا از اواخر هفته گذشته، امروز مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و صنایع غیر عمده در سال 1402 رکورد زد.

- سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گازگفت: میانگین مصرف گاز دربخش خانگی-تجاری با توجه به تغییرات آب و هوایی در شمال کشور و بارندگی های بسیار، امروز به بالاترین مقدار از ابتدای فصل سرد سال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید عقلی، سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز با بیان اینکه میانگین مصرف گاز در بخش خانگی-تجاری با توجه به تغییرات آب و هوایی در شمال کشور و بارندگی های بسیار، امروز به بالاترین مقدار از ابتدای فصل سرد سال 1402 رسید، گفت: آمار ارائه شده نشان می دهد با تشدید برودت هوا از اواخر هفته گذشته، امروز مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و صنایع غیر عمده در سال 1402 رکورد زد و به 390 میلیون مترمکعب در روز رسید که این رقم حدود 51 درصد تولید را شامل می شود.

وی با بیان اینکه شرط عبوری آرام از زمستان پیش رو، مدیریت مصرف گاز در همه بخش هاست، ادامه داد: در 7 ماه امسال نسبت به همین بازه زمانی در سال 1401، گازرسانی به نیروگاه های حرارتی، بیش از 13 درصد رشد داشته و در کل، بیش از 93 درصد سوخت مورد نیاز نیروگاه ها برای تولید برق کشور نیز تأمین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند صعودی مصرف گاز خانگی

آغاز روند صعودی مصرف گاز خانگی