مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-10اجتماعي

روشنایی بزرگراه بوشهر_چغادک بهبود می یابد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای برقراری ترددها در بزرگراه بوشهر_چغادک، نصب حفاظ بتنی و پایه های روشنایی به صورت 500 متر به 500 متر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بزرگراه بوشهر_چغادک جزو پرترددترین محورهای استان است که به منظور ارتقای ایمنی کاربران جاده ای، بخش اول حذف گاردریل ها و نصب حفاظ بتنی آن به طول 6 کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: در راستای بروزرسانی روشنایی این محور پرتردد، تعویض و جابجایی 132 پایه روشنایی به طور همزمان اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اعلام کرد: در راستای برقراری ترددها در این محور، نصب حفاظ بتنی و پایه های روشنایی به صورت 500 متر به 500 متر اجرا می شود، طوری که 500 متر تکمیل و روشن و 500 متر بعدی شامل 11 پایه برق خاموش و پروژه در آن فعال می شود.

اخترشناس با اشاره به حضور مستمر نیروهای راهداری در این پروژه برای راهنمایی کاربران جاده ای بیان کرد: نصب حفاظ بتنی و بروزرسانی روشنایی محور بوشهر_چغادک تا قبل از پایان سال تکمیل می شود که در این راستا از رانندگان و کاربران جاده ای تقاضا داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئن و نکات ایمنی خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی بزرگراه بوشهر_چغادک بهبود می یابد

روشنایی بزرگراه بوشهر_چغادک بهبود می یابد