مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-29اجتماعي

زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد


کارت ورود به جلسه آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال 1402 از نهم آبان قابل دریافت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال 1402 می رساند آزمون در صبح روز جمعه به تاریخ 12 آبان ماه جاری در 35 شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز می شود و درب های ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه نهم آبان از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت خواهد بود و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و .

) خود نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس نشانی تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد

زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد