مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-29سياسي

همکاری جهاددانشگاهی فارس در تحقق اهداف جوانی جمعیت


رییس جهاددانشگاهی فارس از آمادگی این نهاد برای تحقق اهداف جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیرحسین استقلال، رییس جهاددانشگاهی فارس در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای قوانین جوانی جمعیت، برای اجرا و تحقق اهداف این قوانین اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی فارس تاکنون همکاری خوبی با امور بانوان و خانواده استانداری فارس داشته است، اجرای طرح های مشترک همکاری نظیر بشری و مشاغل خرد و کوچک ویژه زنان سرپرست خانوار را از جمله این طرح ها برشمرد.

استقلال با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی فارس همواره  تلاش می کند تا در انجام پروژه ها و فعالیت های علمی، آموزشی و تحقیقاتی به صورت مسئله محور حرکت کند، گفت: این مسئله را به خصوص در بانوان و خانواده دنبال خواهیم کرد.

رییس جهاددانشگاهی فارس با تصریح اینکه آمادگی توسعه همکاری های بیشتری با امور بانوان و خانواده استانداری داریم، افزود: این کار را در ابعاد مختلف آموزشی و حتی رسانه ای دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات جهاددانشگاهی در خصوص درمان ناباروری اظهار کرد: جهاددانشگاهی تقریباً اولین نهادی بود که در این عرصه گام نهاد و اکنون بیش از 70 درصد درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاددانشگاهی فارس در تحقق اهداف جوانی جمعیت

همکاری جهاددانشگاهی فارس در تحقق اهداف جوانی جمعیت