مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-06سياسي

ایجاد 6 رشته جدید در دانشگاه آیت الله بروجردی


معاون آموزشی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) گفت: پنج رشته به مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته به مقطع کارشناسی این دانشگاه اضافه شد.

- ایسنا/لرستان معاون آموزشی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) گفت: پنج رشته به مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته به مقطع کارشناسی این دانشگاه اضافه شد.

میثم خزایی امروز 15 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال رشته های زبان شناسی حقوقی، مطالعات قرآن و حدیث، معارف قرآن، دیپلماسی و سازمان های بین المللی، مهندسی برق برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی در مقطع کارشناسی ارشد و مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی به مجموعه رشته های این دانشگاه اضافه شده است.

وی با اشاره به پذیرش هزار و 35 دانشجوی ورودی جدید امسال در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه، افزود: از این تعداد 847 دانشجو در مقطع کارشناسی و 188 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بوده اند.

معاون آموزشی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) تصریح کرد: دانشگاه آیت الله بروجردی سال 1385 تاسیس شد که هم اکنون بیش از 100 عضو هیات علمی، 100 کارمند و بیش از پنج هزار و 100 دانشجو دارد که چهار هزار و 150 دانشجو در مقطع کارشناسی و 950 نفر هم در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 6 رشته جدید در دانشگاه آیت الله بروجردی

ایجاد 6 رشته جدید در دانشگاه آیت الله بروجردی