مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-19بين الملل

ادامه درگیری ها در غزه و افزایش کشته های ارتش اشغالگر


جنگ اشغالگران صهیونیست در نوار غزه روز یکشنبه وارد چهل و چهارمین روز خود شد و همچنان مراکز تجمع غیرنظامیان از جمله مراکز بهداشتی و مدارس آنروا را هدف قرار می دهد و تهدیداتش برای هدف قرار دادن جنوب نوار غزه را بیشتر کرده است.

- جنگ اشغالگران صهیونیست در نوار غزه روز یکشنبه وارد چهل و چهارمین روز خود شد و همچنان مراکز تجمع غیرنظامیان از جمله مراکز بهداشتی و مدارس آنروا را هدف قرار می دهد و تهدیداتش برای هدف قرار دادن جنوب نوار غزه را بیشتر کرده است.

مقامات آمریکایی می گویند سخت روی توافقنامه وقفه موقت درگیری ها در غزه کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح روز یکشنبه، سازمان بین المللی پزشکان بدون مرز حمله عمدی به یکی از کاروان های خود حین ماموریت تخلیه از مجتمع پزشکی الشفا را به شدت محکوم کرد.

این سازمان در یک پست کوتاه در پلتفرم X گفت که یکی از بستگان کارمندانش در حمله به کاروان این سازمان کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

این سازمان بین المللی مستقر در فرانسه افزود: این کاروان در تلاش بود 137 کارمند فلسطینی و خانواده هایشان را از مجتمع پزشکی الشفا در مرکز شهر غزه خارج کند.

همچنین سازمان جهانی بهداشت در بیانیه ای اعلام کرد: امروز ما ریاست یک مأموریت بشردوستانه مشترک بسیار خطرناک از نهادهای بین المللی را بر عهده داشتیم که به سمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه درگیری ها در غزه و افزایش کشته های ارتش اشغالگر

ادامه درگیری ها در غزه و افزایش کشته های ارتش اشغالگر