مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-17سياسي

نویسندگان و ناشران اجازه تحریف تاریخ انقلاب را ندهند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نویسندگان و ناشران و تمام کسانی که در عرصه نوشتن و نشر کتاب نقش دارند اجازه ندهند که تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و ایران قوی تحریف شود.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نویسندگان و ناشران و تمام کسانی که در عرصه نوشتن و نشر کتاب نقش دارند اجازه ندهند که تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و ایران قوی تحریف شود.

اسماعیل قزلسفلی در نشست نویسندگان و ناشران استان فارس به همراه نمایشگاه تازه های نشر در فصل تابستان 1402 و آیین افتتاح نمایشگاه عکس کتاب و کتابخوانی در شیراز افزود: فعالان عرصه کتاب و نویسندگان به عنوان نگهبان تاریخ انقلاب و روایتگران تاریخ صحیح انقلاب نباید اجازه دهند که تاریخ این انقلاب به ویژه برای نسل جوان تحریف شود.

وی، شیراز را خاستگاه علم، فرهنگ و هنر دانست و ادامه داد: رشد جامعه در گرو فرهنگ و رشد انسان ها در گرو مطالعه است و بسیاری نگران بودند که با ظهور ابزارهای نوین ارتباطی و توسعه شبکه های مجازی، سهم کتاب در معرفت بخشی کاهش یابد اما همچنان می بینیم که آنچه که نقش اساسی در رشد، امیدبخشی، معرفت انسان ها دارد، کتاب است.

قزلسفلی اظهار کرد: وقتی به انقلاب های بزرگ جهان نگاه می کنیم می بینیم که انقلاب اسلامی ایران به گواه همه تئوریسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان و ناشران اجازه تحریف تاریخ انقلاب را ندهند

نویسندگان و ناشران اجازه تحریف تاریخ انقلاب را ندهند