مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-06سياسي

هیئت های اندیشه ورز فضای مجازی در لرستان تشکیل شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم تشکیل اتاق های فکر و هیئت های اندیشه ورز از سوی دستگاه های فرهنگی گفت: برای مردمی کردن برنامه های فرهنگی و ایجاد پایگاه های مردمی تولید محتوا نیازمند هم اندیشی دستگاه های فرهنگی در قالب هیئت های اندیشه ورز هستیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم تشکیل اتاق های فکر و هیئت های اندیشه ورز از سوی دستگاه های فرهنگی گفت: برای مردمی کردن برنامه های فرهنگی و ایجاد پایگاه های مردمی تولید محتوا نیازمند هم اندیشی دستگاه های فرهنگی در قالب هیئت های اندیشه ورز هستیم.

اعظم روانشاد پانزدهم آبان ماه در آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال و تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان خرم آباد که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: امیدوارم برگزاری این قبیل رویدادها ادامه داشته باشد و بتوانیم آثار مثبت این رویدادها را در جامعه نشر و ترویج دهیم و شاهد بازخوردهای مثبت این رویدادها باشیم.

وی با بیان اینکه فعالان و کنشگران فضای مجازی در واقع سربازان جبهه فرهنگی در انقلاب اسلامی محسوب می شوند، افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های اندیشه ورز فضای مجازی در لرستان تشکیل شود

هیئت های اندیشه ورز فضای مجازی در لرستان تشکیل شود