مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-10بين الملل

توضیحات رفیقدوست درباره ادعای جنجالی اش : منظورم از گروگان آمریکا و اسراییل هستند


«منظور من از گروگان هایی که در منطقه داریم، اول خود رژیم صهیونیستی هست که اگر به مملکت ما تعرض شود، او از بین خواهد رفت و دوم، پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه است که در برخی کشورها با منفعت دولت ها و در برخی کشورهای دیگر مانند عراق و سوریه به زور مستقر شدند.

- توضیحات رفیقدوست درباره ادعای جنجالی اش : منظورم از گروگان آمریکا و اسراییل هستند رفیقدوست: منظور من از گروگان هایی که در منطقه داریم، اول خود رژیم صهیونیستی هست که اگر به مملکت ما تعرض شود، او از بین خواهد رفت و دوم، پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه است که در برخی کشورها با منفعت دولت ها و در برخی کشورهای دیگر مانند عراق و سوریه به زور مستقر شدند.

وزیر پیشین سپاه درباره ادعای جنجالی خود توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که گروگان های ایران چه کسانی هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، چند روز پیش، محسن رفیقدوست، وزیر سابق سپاه در برنامه سلام صبح بخیر گفت: از قدرت های دنیا گروگان هایی داریم که در صورت حمله به ما در نیم ساعت آن ها را از بین می بریم.

  این اظهارات با واکنش هایی از سوی سیاسیون مواجه شد؛ خاصه آنکه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگویی با فارس بیان کرد: اگر منظور آقای رفیق دوست از گروگان ها افراد و اشخاص باشد! (که بسیار بعید است) اظهارات ایشان علاوه بر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رفیقدوست درباره ادعای جنجالی اش : منظورم از گروگان آمریکا و اسراییل هستند

توضیحات رفیقدوست درباره ادعای جنجالی اش : منظورم از گروگان آمریکا و اسراییل هستند