مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-19اجتماعي

آماده باش تمام دستگاه های خدمت رسان در پلدختر


فرماندار پلدختر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وضعیت قرمز در استان های غربی کشور بر آماده باش تمام دستگاه های خدمات رسان این شهرستان تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان فرماندار پلدختر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وضعیت قرمز در استان های غربی کشور بر آماده باش تمام دستگاه های خدمات رسان این شهرستان تاکید کرد.

حمید خادم امروز یک شنبه، 28 آبان در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وضعیت قرمز در استان های غربی کشور با تاکید بر آماده باش تمامی دستگاه های خدمات رسان، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش ها در پل دختر به صورت نقطه ای خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مرخصی مدیران و پرسنل ادارات تا زمان پایان فعالیت سامانه بارشی لغو شده است، افزود: به همه دستگاه های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه به موقع از طریق رسانه های محلی، پایداری شبکه های ارتباطی و خدماتی، باید صورت گیرد، بیان کرد: عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در عبور از رودخانه ها و مسیل ها، خودداری از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تمام دستگاه های خدمت رسان در پلدختر

آماده باش تمام دستگاه های خدمت رسان در پلدختر