مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-12سياسي

صدور بیش از 15 هزار کارت ملی در خراسان جنوبی


مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 15 هزار و 689 فقره کارت هوشمند ملی در استان صادر که بخشی از آن تحویل شده و بخشی هم باقی مانده که هنوز صاحبان برای دریافت آن مراجعه نکرده اند.

- مرتضی امیرآبادی زاده، مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: یکی از دستگاه های مهم در حوزه تصمیم گیری ها برای برنامه ریزی سازمان ثبت احوال است.

وی با اشاره به موضوع صدور کارت هوشمند ملی گفت: خوشبختانه با استقرار دولت سیزدهم و دغدغه ای که وزیر کشور در بحث مطالبه مردمی در این خصوص داشته اند تمام سعی و تلاش انجام گرفت و با توجه به پیگیری های انجام شده بدنه، تراشه و حتی تراشه گذاری کارت که در گذشته در خارج از کشور انجام و وارد کشور می شد در حال حاضر در داخل کشور صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اطلاعات، چاپ و صدور کارت هوشمند ملی به صورت متمرکز در سازمان ثبت احوال کشور انجام می شود، افزود: در گذشته با توجه به بحث مسائل تحریمی که وجود داشت و مشکلاتی که در خصوص ورود کارت و تراشه داشتیم با دستور ویژه معاون وزیر کشور و شخص وزیر کشور توانستیم از سال 1400 با استفاده از شرکت های دانش بنیان بدنه کارت و تراشه کارت را تولید و تراشه گذاری آن را داخلی سازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 15 هزار کارت ملی در خراسان جنوبی

صدور بیش از 15 هزار کارت ملی در خراسان جنوبی