مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-05اقتصادي

کرایه 4 هزار تومانی اتوبوس های اراک در صورت عدم استفاده از کارت


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: شهروندانی که از خدمات غیرنقدی و کارت در اتوبوس ها استفاده نکنند، باید چهار هزار تومان کرایه بدهند.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: شهروندانی که از خدمات غیرنقدی و کارت در اتوبوس ها استفاده نکنند، باید چهار هزار تومان کرایه بدهند.

محمدحسین ساده وند در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه طبق مصوبه شورای شهر اراک، دریافت و پرداخت وجه نقد در اتوبوس های شهری ممنوع است، اظهار کرد: مصوبه شورای شهر این بود که در صورت تامین 100 درصدی زیرساخت های پرداخت الکترونیک در اتوبوس های شهر اراک، دریافت وجه نقد از سوی رانندگان اتوبوس و پرداخت پول از سوی شهروندان ممنوع باشد.

وی افزود: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک با تکمیل زیرساخت های مورد نیاز و تجهیز همه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک، موظف به اجرای این مصوبه است.

ساده وند تصریح کرد: به منظور ترویج استفاده از پرداخت الکترونیکی در اتوبوس ها، سازمان قدری اجرای مصوبه را به تاخیر انداخت و در واقع به شهروندان فرصت دریافت کارت و نصب نرم افزار مهتا را داد و در حال حاضر با توجه به فراهم بودن کارت به میزان کافی و امکان پرداخت الکترونیکی و حتی پرداخت از طریق بارکد نرم افزار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه 4 هزار تومانی اتوبوس های اراک در صورت عدم استفاده از کارت

کرایه 4 هزار تومانی اتوبوس های اراک در صورت عدم استفاده از کارت