مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-27سياسي

امام جمعه رشت: مدیران خاطی حوزه قرارداد زباله سوز را محاکمه کنید


امام جمعه رشت با بیان اینکه در سال 1390، 9 میلیارد بودجه برای پسماند گیلان اختصاص داده شده بود که ما نمیدانیم این بودجه چه سرنوشتی پیدا کرد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته نوجوان و دانش آموز به مناسبت شهادت شهید فهمیده اظهار کرد: به جوانان و نوجوانان این سرزمین افتخار می کنیم چرا که نوجوان و جوان امروز نام پرآوازه ای در دنیا دارد و جوانان جبهه مقاومت به جوان ایرانی دل خوش کرده و درس مقاومت آموخته اند.

  وی با اشاره به اینکه زندگی در دنیای دینی با رهبری رهبر حکیم فرزانه ایران و امت اسلام مسیر مقاومت در مقابل دنیای کفر را ترسیم کرده و نظام کفر را به ستوه آورده است، افزود: نظام سلطه در مقابل اراده، قدرت و ایمان جوانان جبهه مقاومت توان ایستادن ندارد و محکوم به شکست است.

  امام جمعه رشت با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل یعنی دفاع بدون اسلحه گفت: بخش های مختلف جامعه باید بتواند در زمینه های گوناگون زیستی، پرتوی، دفاعی و غیره از فرایند پدافند غیرعامل بهره مند شود.

  خطیب جمعه رشت با تاکید بر اینکه جوانان این دوره فلسطینِ مظلوم و مقتدر فهمیده اند که جوان ایرانی الگویی قابل تکیه و قابل اعتماد است، افزود: جوانان فلسطینی با الگوپذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: مدیران خاطی حوزه قرارداد زباله سوز را محاکمه کنید

امام جمعه رشت: مدیران خاطی حوزه قرارداد زباله سوز را محاکمه کنید