مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-01اقتصادي

70 ملک دولتی آماده فروش در فرآیند مولدسازی


سرپرست مرکز ملی مولدسازی دارایی های دولت از شناسایی 1800 ملک مازاد در جریان مولدسازی خبر داد و گفت: اکنون 26 ملک را آماده عرضه داریم و بیش از 40 ملک نیز قیمت گذاری شده است که در هفته های آتی عرضه خواهد شد.

- سرپرست مرکز ملی مولدسازی دارایی های دولت از شناسایی 1800 ملک مازاد در جریان مولدسازی خبر داد و گفت: اکنون 26 ملک را آماده عرضه داریم و بیش از 40 ملک نیز قیمت گذاری شده است که در هفته های آتی عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر رحیمی با اعلام اینکه تاکنون تعداد املاک مازاد شناسایی شده در اجرای مولدسازی دارایی های دولت به 1800 مورد رسیده است، اظهار کرد: ما به ازای این املاک، طرح ها و پروژه هایی است که به هم متصل شده اند.

وی افزود: اکنون 26 ملک را آماده عرضه داریم و بیش از 40 مورد ملک نیز قیمت گذاری شده است که در هفته های آتی عرضه خواهد شد یعنی در مجموع در این مرحله حدود 70 ملک آماده عرضه است.

سرپرست مرکز ملی مولدسازی دارایی های دولت با اشاره به تفویض اختیار به استان ها در خصوص مولدسازی دارایی ها توضیح داد: بسیاری از املاک مازاد و پروژه های ما به ازای آنها با توجه به تفویض اختیار انجام شده، در کارگروه استانی مصوب می شود.

مقامات استانی، مدیرکلان مرتبط با ملک و سه مقام عالی استان (معاون عمرانی استانداری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 ملک دولتی آماده فروش در فرآیند مولدسازی

70 ملک دولتی آماده فروش در فرآیند مولدسازی