مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-01سياسي

یک برکناری و این همه حاشیه/ اتاق بازرگانی: هیچ صورت جلسه ای واصل نشده است!


علی آبادی امروز درباره موضوع انتخابات اتاق بازرگانی گفت: نظر من همان رأی جلسه شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق هست که اخیراً ابلاغ شد.

در واکنش به این صحبت، - ؛ هشتم آبان ماه، برخی از رسانه ها خبر از ابلاغ مصوبه برکناری سلاح ورزی از سوی دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران دادند.

پس از این خبر نیز، روز بعد یعنی نهم آبان ماه، سایت خبری وزارت صمت در پیامکی به خبرنگاران، اعلام کرد: انتخابات اتاق بازرگانی مجددا برگزار می گردد و از ابلاغ مصوبه شورای عالی نظارت به اتاق بازرگانی و لزوم برگزاری مجدد انتخابات اتاق بازرگانی با قید فوریت خبر داد.

با اعلام این خبر از سوی وزارت صمت، مشخص شد که ابلاغ مصوبه برکناری حسین سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی، نهایی شده است و سلاح ورزی باید از پارلمان بخش خصوصی کنار بکشد و اتاق ایران نیز برای برگزاری انتخابات جدید آماده شود.

حتی امروز نیز وزیر صمت ابطال انتخابات اتاق بازرگانی را تأیید کرد و در پاسخ به خبرنگار تسنیم که درباره سرانجام ماجرای انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی و برکناری سلاح ورزی پرسید، گفت: نظر من همان رأی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی هست که اخیراً ابلاغ شده است.

سکوت دو روزه اتاق، شسکته شد در حالی که پیش از این به دفعات موضوع برکناری سلاح ورزی مطرح شده بود و بالافاصله از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک برکناری و این همه حاشیه/ اتاق بازرگانی: هیچ صورت جلسه ای واصل نشده است!

یک برکناری و این همه حاشیه/ اتاق بازرگانی: هیچ صورت جلسه ای واصل نشده است!