مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-01سياسي

در میزگردی مطرح شد: مداحی استودیویی می تواند شخصیت مداح را خراب کند


نشست بررسی پدیده مداحی استودیویی در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد و در آن مطرح شد که امروز ما با رویدادی مواجهیم که مداح ما را از قالب مداحی خارج کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، دومین نشست از سلسله نشست­ های بررسی پدیده مداحی استودیویی به همت دفتر موسیقی واحد فرهنگی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در این دانشگاه برگزار شد.

موضوع این جلسه استودیو خوانی؛ جمع بین فوریت نیاز و رعایت مصالح کلان چگونه ممکن است؟ بود که در آن حمید رمی شاعر و نوحه سرا و حسین صیامی شاعر و مسئول دفتر تولید سرود سازمان رسانه ای نهضت به بیان نکات خود پرداختند.

در ابتدای نشست دبیر جلسه با اشاره به پیوسته بودن این جلسات از حیث موضوعی به اهمیت اطلاع اجمالی از محتوای جلسه قبل اشاره کرد و گفت: در جلسه گذشته آقای زنگنه با اشاره به اینکه در دهه شصت و هفتاد مرزی بین موسیقی مجاز و غیرمجاز وجود داشت اما امروزه این مرز از بین رفته پرسشی را مطرح کردند که در برهه فعلی روانشناسان کودک می­ گویند به واسطه وجود برخی موسیقی های با ریتم تند اضطراب و استرس در نوجوانان بالا رفته است آیا ما هم که با موضع هیأت و اهل بیت قرار است، آثاری را تولید کنیم همان مسیر را می­ خواهیم ادامه دهیم؟ آقای پریی هم با بیان این نکته که به میان آوردن دوگانه ابداع و بدعت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در میزگردی مطرح شد: مداحی استودیویی می تواند شخصیت مداح را خراب کند

در میزگردی مطرح شد: مداحی استودیویی می تواند شخصیت مداح را خراب کند