مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-18بين الملل

اسراییل به اهداف جنگی اش خواهد رسید؟


بنابراین، نباید برای کسی غافلگیرکننده باشد که اسراییل، در درگیری خشونت آمیز اخیرش با حماس، بار دیگر دارد در مأموریت بسیار کلیدی شکل دهی به یک راهبرد قابل دسترسی، - ناکام می ماند.

اِران اِتزیون مدیر اسبق برنامه ریزی سیاسی وزارت خارجه اسراییل توضیح: نویسنده این یادداشت، تحلیلگری اسراییلی است که سابقه کار در نهادهای اسراییلی از جمله وزارت خارجه و شورای امنیت اسراییل را داشته است، از این رو، تحلیل ها و نظرات او، طبعاً از زاویه فردی حامی اسراییل و معتقد به حقانیت این رژیم مطرح شده است؛ با وجود این و شاید به همین دلیل، نقدی که او بر راهبرد نظامی اسراییل در حملات فعلی در غزه داشته است و چشم اندازی که از عملکرد این ر ژیم در این جنگ ترسیم می کند، ارزش خواندن دارد.

روزنامه هم میهن جهت اطلاع خوانندگان از موضع منتقدانه ای که نه مربوط به اصل فعالیت ارتش اسراییل که به راهبرد و تاکتیک آن است و با رعایت اصل امانت داری، ترجمه این نوشته را که در وب سایت اندیشکده مؤسسه خاورمیانه منتشر شده، در اختیار قرار می دهد.

اسراییل بار دیگری در حال جنگ است، وضعیتی که در تاریخ 75ساله اش، چندین بار تجربه کرده است.

لااقل به لحاظ قانونی، وضعیت جنگ با کشورهای عربی از قبیل سوریه و لبنان دائمی بوده است و نیز با سازمان های تروریستی فلسطینی، شامل حماس از زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل به اهداف جنگی اش خواهد رسید؟

اسراییل به اهداف جنگی اش خواهد رسید؟