مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-24اقتصادي

پارسال 18 میلیارد تومان در حوزه پدافند غیرعامل هزینه شد/ گلستان در چنگ تهدیدات زیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدتقی محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در گرگان اظهارکرد: اعتبارات پدافند غیرعامل در قانون بودجه تبصره 19 بند (س) دیده شده و دستگاه های اجرایی ملزم هستند یک درصد اعتبارات تملک دارایی و هزینه ای خود .

- مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان با اشاره به ضرورت و الزام رعایت ملاحظات مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی گفت: پارسال 18 میلیارد تومان در حوزه پدافند غیرعامل گلستان هزینه شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدتقی محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در گرگان اظهارکرد: اعتبارات پدافند غیرعامل در قانون بودجه تبصره 19 بند (س) دیده شده و دستگاه های اجرایی ملزم هستند یک درصد اعتبارات تملک دارایی و هزینه ای خود را پس از تایید سازمان پدافند غیرعامل، هزینه کنند.

وی افزود: سال گذشته از محل اعتبار یک درصد تخصیصی در حوزه پدافند غیرعامل در استان گلستان حدود 18 میلیارد تومان هزینه شده است.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر و براساس دستورالعمل ملی 12 کارگروه تخصصی ذیل شورای پدافند غیرعامل از جمله سایبری و الکترونیک، مشارکت های مردمی، انرژی وتامین نیاز های ضروری، فرهنگی و اجتماعی، بیولوژیک، طرح های زیربنایی (راهداری و حمل و نقل)، امداد و نجات و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارسال 18 میلیارد تومان در حوزه پدافند غیرعامل هزینه شد/ گلستان در چنگ تهدیدات زیستی

پارسال 18 میلیارد تومان در حوزه پدافند غیرعامل هزینه شد/ گلستان در چنگ تهدیدات زیستی