مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-09اقتصادي

پرداخت 50 میلیارد تومان به کشاورزان محدوده سد تنگ سرخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آرش مصلح(مدیر عامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد)در جلسه مشترک شورای حفاظت منابع آب و ستاد بحران استان گفت: - مدیر عامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 50 میلیارد تومان به کشاورزان محدوده سد تنگ سرخ پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آرش مصلح(مدیر عامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد)در جلسه مشترک شورای حفاظت منابع آب و ستاد بحران استان گفت: در سفر رییس جمهور به استان برخی از کشاورزان محدوده سد تنگ سرخ گله مند بودند که این میزان مبلغ پرداختی به کشاورزان ، ره آورد این سفر بوده است.

مصلح اضافه کرد: سد تنگ سرخ از جمله طرح های ملی است که 115 میلیارد تومان ازطریق ماده 56 برای ساخت این سد اختصاص داده شد.

مدیرعامل آب منطقه ای استان همچنین گفت: در سفر رییس جمهوری به استان حدود 100 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی رودخانه بشاراختصاص داده شد.

کرمی(مدیرکل هواشناسی استان) نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ازاواخر چهارشنبه هفته آینده بارش ها دراستان شروع می شود گفت: پیش بینی بارش ها براساس آمار، ارقام و احتمالات است.

کرمی با بیان اینکه درآذر و دی شاهد بارش های مناسبی در استان خواهیم بود از مسئولان خواست هشدار های هواشناسی را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 50 میلیارد تومان به کشاورزان محدوده سد تنگ سرخ

پرداخت 50 میلیارد تومان به کشاورزان محدوده سد تنگ سرخ