مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-14سياسي

پیشرفت 70 درصدی مصوبات سفر اول استاندار در شهرستان های لامرد و مهر


استاندار فارس در حاشیه دومین سفر خود به شهرستان های لامرد و مهر گفت: در دور اول شهرستان های لامرد و مهر 33 مصوبه داشتیم که به حمدالله و با همکاری مدیران استانی و شهرستانی بیش از 70 درصد مصوبات اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، محمد هادی ایمانیه در حاشیه دومین سفر خود به شهرستان های لامرد و مهر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در دور اول شهرستان های لامرد و مهر 33 مصوبه داشتیم که به حمدالله و با همکاری مدیران استانی و شهرستانی بیش از 70 درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی در ادامه در خصوص مصوبات سفر گفت: در این سفر 22 مصوبه جدید جهت دو شهرستان داشتیم تا کام مردم این دو شهرستان که همواره انقلابی و پای کار بوده اند شیرین تر شود.

استاندار فارس ضمن دعوت سرمایه گذاران بیان داشت: بنده از تمام کسانی که مایل به سرمایه گذاری در این منطقه و منطقه ویژه اقتصادی لامرد هستند به خصوص لامردی ها و مهری هایی که در سایر نقاط استان و کشور در حال سرمایه گذاری هستند دعوت می کنم تا در شهر خود که  عسلویه دوم کشور نامیده می شود حضور پیدا کنند و اقدام به سرمایه گذاری نمایند و این آمادگی کامل وجود دارد که میزبان این عزیزان باشند.

 ایمانیه گفت: علی رغم اینکه در برخی مناطق اقتصادی در سطح استان مشکل آب و برق و گاز دارند اما در اینجا وجود ندارد و بنده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی مصوبات سفر اول استاندار در شهرستان های لامرد و مهر

پیشرفت 70 درصدی مصوبات سفر اول استاندار در شهرستان های لامرد و مهر