مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-25سياسي

کمک به شرکت های دانش بنیان در لیست پرداخت مالیاتی به عنوان مشوق


نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی قانون تصویب کرده، گفت: کمک به شرکت های دانش بنیان در لیست پرداخت مالیاتی به عنوان مشوق ثبت می شود.

- نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی قانون تصویب کرده، گفت: کمک به شرکت های دانش بنیان در لیست پرداخت مالیاتی به عنوان مشوق ثبت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی طغیانی در همایش مسئولیت اجتماعی، دانشگاه و صنعت که امروز، چهارشنبه 3 آبان در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، اظهار کرد: شاهد شکل گیری جریانی حوزه مسئولیت اجتماعی هستیم و جهاد دانشگاهی و دانشگاه شهید بهشتی پرچمدار این جریان هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه به عنوان یک معلم در علم اقتصاد معتقدم که فعالیت های تولیدی و اقتصادی باید بر اساس تاثیرات جانبی آن مورد بررسی قرار گیرد، گفت: تاثیرات جانبی تبدیل به اعداد و ارقام می شود؛ به عبارت دیگر، درآمد شرکت ها محاسبه می شود، اما هزینه های تحمیلی بر محیط زیست مانند آلودگی هوا و فرسایش خاک محاسبه نمی شود.

وی ادامه داد: اگرچه فعالیت های تولیدی، صنعتی و معدنی منجر به بروز منافع می شود، اما مشکلاتی مانند آلودگی هوا، فرسایش خاک، فرسودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به شرکت های دانش بنیان در لیست پرداخت مالیاتی به عنوان مشوق

کمک به شرکت های دانش بنیان در لیست پرداخت مالیاتی به عنوان مشوق