مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-31اقتصادي

راه آهن همدان - سنندج در آستانه افتتاح


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت: راه آهن همدان - سنندج که بخشی از کریدور شرق به غرب است، با سرمایه گذاری 340 میلیارد تومان در روزهای آینده و در سفر بعدی رییس جمهوری افتتاح می شود.

- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت: راه آهن همدان - سنندج که بخشی از کریدور شرق به غرب است، با سرمایه گذاری 340 میلیارد تومان در روزهای آینده و در سفر بعدی رییس جمهوری افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیرالله خادمی در نشست خبری با بیان اینکه در شرکت ساخت سه بخش معاونت احداث ریل های کشور، معاونت راه ها و معاونت آزادراه ها وجود دارد، گفت: در کشور 14 هزار کیلومتر مسیر ریلی داریم؛ حدود 3300 کیلومتر در دست احداث بوده و توسط پیمانکاران در حال انجام است؛ حدود 5000 کیلومتر هم راه آهن در حال مطالعه داریم و در برنامه های آتی قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه ما در شرکت ساخت تنها متولی اجرای خطوط ریلی هستیم و مطالعات در بخش معاونت برنامه ریزی انجام می شود، افزود: در ابتدای ورود دولت سیزدهم قرار شد پروژه های ریلی نزدیک به احداث اولویت قرار گیرد؛ همانطور که سال گذشته راه آهن زاهدان به خاش مورد بهره برداری قرار گرفت.

برای امسال هم چهار پروژه هدف گذاری کردیم با 407 کیلومتر مسیر ریلی جدید از جمله راه آهن بستان آباد به تبریز که ابتدای سال افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن همدان - سنندج در آستانه افتتاح

راه آهن همدان - سنندج در آستانه افتتاح