مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-13سياسي

صف های طولانی تسهیلات فرزندآوری در خراسان جنوبی


سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: در تمام استان ها صف های طولانی برای پرداخت تسهیلات فرزندآوری داریم اما در خراسان جنوبی به نسبت جمعیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فهیمه زنگویی، سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسئله جمعیت کار ویژه دفتر امور بانوان و خانواده است.

  وی گفت: بانوان نقش زیادی در جامعه دارند، یک بانو باید در مرحله اول در فردیت خود سالم باشد و بعد در وظیفه اصلی خودش یعنی خانواده، سالم باشد تا جامعه ای سالم داشته باشیم.

سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری افزود: نوع نگاه جمهوری اسلامی و امامین انقلاب به مسئله بانوان در تئوریک و تا حدودی در عمل نگاه خوب و جامعی است، احقاق حقوق بانوان در جامعه کمی لنگ می زند اما روند رو به رشدی دارد.

زنگویی از برگزاری دو کارگاه ویژه بانوان به همت سمن ها در این هفته خبر داد و افزود: کارگاره زیست عفیفانه بانوان و کارگاه نقش نما که به بررسی تعارضات بانوان می پردازند، عنوان این کارگاه هاست.

وی با اشاره به اختتامیه رویداد طراحی مد و لباس بومی اصیلا در استان، گفت: کارگاه ها و میزگردهای سلامت بانوان در دستگاه های اداری هم تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی تسهیلات فرزندآوری در خراسان جنوبی

صف های طولانی تسهیلات فرزندآوری در خراسان جنوبی