مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-29اقتصادي

ایجاد کارگو در فارس در اولویت قرار گیرد


رییس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی فارس گفت: با توجه به نیاز بخش صادرات استان فارس، باید ایجاد کارگو در استان فارس در اولویت بخش دولتی و بخش خصوصی استان قرار گیرد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی فارس گفت: با توجه به نیاز بخش صادرات استان فارس، باید ایجاد کارگو در استان فارس در اولویت بخش دولتی و بخش خصوصی استان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهراب شرفی امروز، 7 آبان در جلسه کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی فارس که با حضور اعضای آن برگزار شد، با اشاره به اهمیت وجود کارگو ( حمل و نقل هوایی کالاهای صادراتی) دراستان فارس بیان کرد: سال ها پیش با تلاش برخی از فعالان اقتصادی و همت بخش دولتی استان، کارگو در محل فرودگاه شیراز راه اندازی شد اما به دلیل عدم حمایت مستمر این ظرفیت غیر فعال و منفعل شد.

وی افزود: امروز حوزه صادرات استان فارس نیازمند وجود کارگو است و این ظرفیت می تواند نقش مهمی در حوزه اقتصادی استان داشته باشد.

شرفی با اشاره به مزیت های کلی وجود کارگو سنتر در فرودگاه شیراز و شهرستان های مهم استان فارس اظهار کرد: از دلایل ایجاد این امر مهم فاسد نشدن کالاهای صادراتی استان از جمله ماهی و میگو و میوه و سبزیجات، تحول در بازرگانی و تجارت استان فارس و سهولت کار تجار استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارگو در فارس در اولویت قرار گیرد

ایجاد کارگو در فارس در اولویت قرار گیرد