مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-18اقتصادي

کمبود مخازن زباله در برخی مناطق تهران/ ارزیابی عملکرد پیمانکاران پسماند


برخی شهروندان تهرانی در مناطق جنوبی تهران مدعی شدند که بدلیل مخزن زباله و ناهماهنگی در جمع آوری شاهد افزایش آلودگی و سرگردانی شهروندان برای رساندن زباله های خود هستند.

- برخی شهروندان تهرانی در مناطق جنوبی تهران مدعی شدند که بدلیل مخزن زباله و ناهماهنگی در جمع آوری شاهد افزایش آلودگی و سرگردانی شهروندان برای رساندن زباله های خود هستند.

کمبود مخازن زباله و نحوه جمع آوری زباله ها در برخی محلات تهران موجب رها شدن زباله ها در وسط کوچه و خیابان ها شده که علاوه بر ایجاد فضایی زننده، موجب ایجاد مشکلات زیست محیطی نیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برخی شهروندان تهرانی در مناطق جنوبی تهران مدعی شدند که بدلیل کمبود مخزن زباله و ناهماهنگی در جمع آوری شاهد افزایش آلودگی و سرگردانی شهروندان برای رساندن زباله های خود هستند.

یک شهروند تهرانی که در منطقه 16 زندگی می کند در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: در محله ای که من زندگی می کنم کمبود مخزن زباله بسیار مشهود است و برخی همسایگان که سن و سال بالایی دارند نمی توانند مسافت نسبتا زیادی را برای یافتن مخزن زباله طی کنند و مجبور می شوند در همان کوچه زباله خود را روز زمین قرار دهند که بوی نامطبوع زباله کوچه را فرا می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مخازن زباله در برخی مناطق تهران/ ارزیابی عملکرد پیمانکاران پسماند

کمبود مخازن زباله در برخی مناطق تهران/ ارزیابی عملکرد پیمانکاران پسماند